nespolehlivost

Diskuze » Negativní příhody

helena (autor tématu) 41 před 2 roky

poslední dobou se mi opět začínají množit případy, že si někdo něco objedná a přes všechny moje výzvy už se na mne dále nereaguje, mne tím čekáním nabídka spadne dolu a musím věc většinou zadávat znovu, dost mě to zlobí, protože věcí nabízím dost tak se mi tím práce komplikuje a bere mi čas, nechci dávat hned negativy, ale raději na ty lidi chci upozornit touto cestou, je to ted naposled p.Simon a jindra Koštálek, myslím, že člověk by si přinejmenším zasloužil napsání o zrušení, ale i to asi chci moc, tak uvidíme a prominte, jestli tím otravuju Helena

Jiří Pech 1 před 2 roky

Také jsem se v poslední době s tímto problémem setkal...

Akela 588 před 2 roky

Mám to několikrát týdně.

petra šťastná (1) 4 před 2 roky

Navrhuju nerezervovat, ale napsat, kdo si dřív přijde, toho to je.

petra šťastná (1) 4 před 2 roky

Nebo mě napadá, uvést, že rezervujete jen do nějakého data a když do té doby nezareaguje, přepustit dalšímu zájemci.

petra šťastná (1) 4 před 2 roky

Ale je s tím práce...chápu. Taky se mi to stalo.

Akela 588 před 2 roky

Formulovala bych to spíše daruji tomu kdo může vyzvednout co nejdříve. To kdo dřív přijde vypadá tak, že to bude chtít třeba 5 lidí ,ale ani jeden to nedostane do rezervace a všichni budou utíkat aby tam byli první

Ondřej Beránek 95 před 2 roky

nebo se na to vykaslou vsichni se tahnout se kdovikam s vysledkem nejistym.

Akela 588 před 2 roky

přesně